Całkiem niedawno ruszyła kolejna edycja kampani “czas na wzrok 40+” – której cel
em jest zwrócić uwagę na problem prezobii – pogorszenia zdolności do ostrego widzenia z bliskiej odległości u osób po czterdziestym roku życia. Do jej pierwszych objawów zaliczyć można : potrzebę odsuwania tekstu na coraz dalszą odległość, problem z korzystania z urządzeń cyfrowych, komplikacje z pisaniem i czytaniem.
Firma Italooptica po raz kolejny wzięła udział w konferencji inauguracyjnej kampani “czas na wzrok 40 +”, a nasz optyk specjalista Piotr Marcjanik wystąpił w tym roku w roli eksperta – który poruszył temat właściwości okularów progresywnych.
Znane osobowości kolejny raz włączyły się w promocję kampanii Czas na wzrok 40 +. Twarze ze szklanego ekranu, zachęcają Polaków do regularnego badania wzroku. Wśród nich znaleźli się: Karolina Malinowska, Krystyna Czubówna, Maciej Orłoś, Danuta Stenka, Ilona Felicjańska, Marta Kuligowska, Beata Sadowska, Marzena Rogalska, Anna Samusionek, Ewa Pacuła, Stanisław Karpiel-Bułecka, Odeta Moro, Beata Chmielowska-Olech.
Zobacz naszą foto-relację z kampani edukacyjnej i postaw na szkła progresywne – najbardziej zaawansowane technologicznie szkła okularowe, dostępne również w naszych salonach Italooptica. Przyjdź i dowiedz się więcej jak rozwiązać kilka problemów z widzeniem jednocześnie.